Russin!

Här är hon.... Kaktus och min nya familjemedlem:
bilderna nedan är tagna av fam. Mets, Cometstaff


endast 3 dgr gammal med lillebror....(russin till vänster)


håller på att öppna ögonen, 2 veckor gammal...


3 veckor gammal (återigen, russin till vänster)


3,5 veckor...

Sista bilderna är från i måndags då jag färdades upp till hufvudstaden för att hälsa på mitt underverk. Jag togs emot med öppna armar och allt kändes så bra!
Satt på tåget med ett stort leende hela vägen hem, mätt och belåten ;)
Tusen tack för att ni gör att man känner sig välkommen och omhändertagen!
Nu räknar jag bara ner den sista månaden....
Fick också träffa resten av Cometstaffs härliga flock och lite extra roligt var det att få mysa med Kaktus snygga pappa Archie. Han är verkligen helt otrolig...mysig, lugn, glad....en favorit nu och för alltid! Fina, fina, fina pappa Archie! Det är så sällan man får träffa de där hundarna man verkligen dreglar över på utställningar och när de dessutom visar sig vara fantastiskt härliga hundar så blir man så innerligt glad... min prinsessa har ju att brås på om man säger så...
passar på att slurpa i sig när man är den ende som är uppe i vida världen...


åhå, vad kan detta vara??


struntsamma, jag gnager lite här istället...


vi ser jättestora ut men egentligen är det Hedvig som är petite ;)


egoshot nr1


egoshot nr2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0