4 jan

Jaha, nu börjar nervositeten dra igång...
My Dog, vilken skräck!
Som tur är så har jag ju min beskyddare My som lovat att ställa Kaktus på lördagen.
Tusen tack Myrd!!!!!!

Vi beställde ju halsband ifrån AE Collars i mitten på november men dom har fortfarande inte dykt upp här. Förstår ju mycket väl att med alla julbeställningar, helgdagar och så kan saker dröja men hoppas hoppas hoppas dom kommer tills helgen!! Med vår vanliga tur så kommer väl inte det hända iofs.

kommer såklart ha ett matchande koppel!

Kaktus och jag har verkligen myst tillsammans nu när jag varit ledig över jul.
Vi har promenerat i snön som, efter 2 veckor fortfarande ligger kvar!! Kan inte ens minnas när vi hade vitt såpass länge senast!! Fantastiskt vackert men j***a vägsalt överallt.
Vi har också fortsatt med klickern som fungerar jättebra.
Kaktus snurrar nu runt åt bägge hållen, kan putta igen skåpsdörrar, ge mej "high five" och krypa...
Det är jätteroligt!

Vi har haft min kompis Linda boendes här i en vecka nu. Hon har jullov och är hemma från Malmö där hon annars pluggar så nu när hon åkte för en liten stund sedan så undrade nog Kaktus varför det bara är hon och jag här..

Nu snusas det gott på ryggstödet på soffan, kaktus nya favvoplats och jag ska snart åka och lämna in bilen på verkstaden.
Min kära Ford. Den gick som väntat inte igenom besiktningen men det jag fick nedslag på var framvagnen, precis som väntat och det kommer inte kosta skjortan att fixa, tack vare min fantastiska pappa!!!
Var lite oroad över hur jag skulle "klara mej" utan bilen nu bortskämd som man är men pappa var än en gång otrolig och jag fick låna hans bil istället... grymt pappa!! Tack!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kommenterar oftast i osynlig text! ;) Kan du inte läsa den.... Saknar dig med. måste verkligen ses snart!



PUSS

2010-01-06 @ 14:45:47
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: Bella

vad skulle vi göra utan våra pappor? :)



Ska vi försöka ses nästa vecka hjärtat! Har svår Emelie-abstinens!



Puss

2010-01-14 @ 10:24:13
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0