26 jan

Det har varit mycket sköna promenader i snön senaste veckan... Lägger upp lite bilder från i måndags då Kaktus och jag åkte över till andra sidan stan och hälsade på My o Spidde!!


spidde är nog hälften mullvad...söt e han iaf...


kompisarna...


självklart en pinne att gnaga på...


kaktus visar vägen


Igår var ännu en fin dag så Enes och jag tog me oss lillskruttan och åkte ut till Näset för en sväng vid havet... Det var underbart vackert och precis lagom kyligt.

Bilder:


enes o kaktus kollar läget lite...




jag tycker detta ser sjukt läskigt ut...


det var fint vid kusten...















tack för idag!

Kommentarer
Postat av: My

Det var minsan jag som var på er sida den dan :)

2010-01-29 @ 10:43:07
URL: http://www.milda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0