29 april

Imorn är det Valborgsmässoafton vilket i alla år har innburit ngn form av fest, ofta inkluderat lite mer alkohol än vad som är bra för en samt att våren officiellt är här!!
För första året sen jag var 13 har jag inget planerat och det känns så otroligt bra.
Jag ska om det är fint väder ta en långpromenad med Kaktus och kanske grilla och ta ett glas vin på kvällen.

My och jag ska ju ha "utställningsturné" denna helgen. Dock två inoffer men ändå, det är invigning för vagnen och burarna, ska bli spännande att se om vi klarar av detta projektet =)
På lördagen ska kaktus och Spidde ställas i Vara/Grästorp och på söndagen är det Tjolöholms slott som gäller.

Vi satte oss dessutom ner i veckan och gjorde upp sommarens officiella utställningsplaner och såhär ser de ut än så länge:

6 juni- Vänersborg
13 juni- Avesta
19,21 juni - Elmia/Jönköping
3 juli- Rasspecialen!!
9,10 juli- Tvååker
21 aug- Eskilstuna
11 sept- Sofiero
6 nov- Växsjö

Rätt så många som planerats in men än så länge har jag bara anmält tom rasspecialen.. Får ju se lite med jobb och så i sommar hur mycket jag kan flänga omkring men förhoppningsvis så ska vi väl hinna med de planerade!

I söndags så gick Farzana, Kaktus, Jasminko och jag en promenad och stannade till i en glänta och grillade. Jag tog typ 200 bilder så ett gott gäng kommer här nedanför!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0