1 april

Hej!

Vi prövade nya objektivet på förmiddagsrundan i dungen idag.
Här kommer ett par bilder, jag är mycket nöjd!!
Dessutom la jag ut det gamla objektivet på Blocket igår kväll och det är redan sålt!!


kaktus har JÄTTEBRÅTTOM ut till dungen för morgonkiss...


sen skulle det såklart spanas och matte fotar..


vilken tur att jag har öron som står upp så jag hör allt som sker!!


oohh, värsta fräscha stenen... ser ut som jag är undernärd också..


och så ett sista sittfint-kort innan vi går in!

Har ju totalt glömt av att skriva in kritiken från i söndags också men här kommer den:

Väl samlad helhet. Bra benstomme. Mycket tilltalande huvud. Bra styrka i underkäken. Mörka framåtriktade ögon.
Mycket bra överlinje i stående, kan bli stramare i rörelse. Välformad bröstkorg. Bra svans. Bra vinklar. Mycket bra kondition


Hej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste öron och gulligaste köttrosen hihi ; ) I love my dogbaby.

2010-04-01 @ 12:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0