8maj

Inatt har vi sovit så himla gott Kaktus o jag!!
En enda gång ville hon ut, sen sov snutt till typ 8 på morgonen.
Jag kan ju säga att det var välbehövligt.
Även om det inte har varit några större tillbud sen hon kom hem så har jag ändå gått på helspänn hela tiden. Kan inte riktigt förklara, men som sagt, inatt sov jag väldigt väldigt bra =)

Vi har varit på middag hos pappa o Anita ikväll. Kaktus charmade r***n av dem allihopa!
Speciellt pappa, som från början varit den största skeptikern till att jag skulle skaffa en hund.
Orkar inte skriva så hemskt mycket mer. Blir bilder istället..
Vi är trötta ikväll, Kaktus har somnat på sant staffe-manér med tassarna åt alla håll o kanter...
Hon har också konstaterat idag att grisöra är det absolut roligaste som finns!! Sen har vi slipat på "sitt" och att hon ska ha ögonkontakt med mej så mycket som möjligt. Hon är väldigt lättlärd och glad!

Imorgon är det som sagt grillfest. Hoppas verkligen att vädret tillåter att vi är ute. Annars får Kaktus o jag stanna hemma. Kan inte knö in oss i ett hus med 30 andra personer. Någon måtta får det vara.

Lite bilder från senaste dagarna:

mums! grisöra...

min fina fina fina tjej!!!!!!

staff-grod-posen är medfödd =)

annan favorit-sovstil

kaktus charmoffensiv på anita medans pappa spelar oberörd, men han föll dit sen

sen försökte hon pussa sönder jocke... lyckades nästan =)

det var allt för idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-05-08 @ 23:35:34
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Schysst, allt för idag. Alla utom jag ='(

2009-05-08 @ 23:36:26
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0