5maj

Jaa, natten var lugn.
Ett par kissepauser men hon är så otroligt duktig att hon gnäller o sen sätter hon sig vid dörren så man vet direkt vad det är hon vill!! Bajsar som hon ska gör hon också.

Idag har hon dock fått för sig att hon inte ska äta ngt.
Alla 4 måltiderna igår gick ner som smort men imorse vägrade hon så då tog jag bort skålen. Fodret var torrt igår alla mål så jag fortsatte på det men nu när hon inte ville äta 8-målet så blötte ja fodret till kl 12 men inte heller nu vill hon äta.
Däremellan har hon kräkts tre gånger. Kanske en tesked med gult skum.

Nu sover hon en sväng så jag ska se klockan 4 om hon är hungrig då.
Hoppas det!

Här kommer som utlovat bilderna!


lek på gården me syrran Twiggy

gnag!

nyfiken i en strut



lek me mamma


äntligen hemma!!

vi var väldigt trötta

min lilla sötnos!

Det var allt för tillfället. Återkommer med uppdatering ang. matvägran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0