28maj- Hundskrälle!!!

Idag började inte dagen på bästa sätt direkt.
Vi vaknade vid 6 på morgonen, gick ut o kissade, in och somna om och vaknade av att Kaktus kissade på täcket, över mina fötter.
Hon brukar alltid vara så duktig med att föra lite oväsen eller röra sig lite när hon är vaken så matte vet att det är läge o springa ut med henne!!

När jag vaknat till liv, vilket ja gjorde rätt snabbt, svurit enstund tyst över mej själv (och ja, jag erkänner, över Kaktus också), gett Kaktus frukost och skulle byta sängkläder upptäcker jag ett HÅL i BETONGVÄGGEN precis brevid min huvudkudde!!! När i HE****E har hon hunnit gnaga det?? Och utan att jag vaknat heller?????
Just då var hon inte dyr att köpa ska jag säga!
Men dagen fortskred på ett bra sätt, vi slappade i dungen, tränade lite på att stå på bordet o bli klämd på samt åkte och lunchade med Catharina o My. Kaktus fick sitta i Catharinas nya stoooora bil. Inredd med hundburar i bagaget, allt för vårt framtida "showteam"!! Hahahaha!!

Sen ringde Farzana som är min nya hundvakt och frågade om vi hade lust att kolla på film så hon kom över med lite filmer, godis och vi hade en trevlig eftermiddag.
Nu är klockan nästan halv 11, jag kollar på Gordon Ramsey, Kaktus snusar vid mina fötter och imorgon kl 08 har jag tvättid. Gissa vad som ska tvättas????
Tur man har ett extratäcke =P

Bild på förödelsen i sovrummet kommer imorgon när jag har hunnit smälta det lite. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0