27maj vol.2

Uppdaterar bara med lite bilder:

lilla fina Kaktus

sjukt trött på mej o min förb*****e kamera


kaktus var så duktig idag när hon var ensam hemma så hon fick en ny present när jag kom hem
en iller med pipgrej i både huvudet o svansen, den var väldigt populär!!


den skulle dö och det skulle gå fort fort fort! för fort för min kamera iaf


köpte ett sånt här idag på Rusta. hoppas såklart att jag aldrig kommer behöva det!!

men det var fyllt me väldigt bra grejer så om olyckan skulle vara framme är jag lite förberedd iaf.


ja, jag vet!! men det var på tiden att hon fick rätta färgerna!!
och så fick hon köttbulle också för att hon var så himla duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0