18maj

Tjo!
Idag har Kaktus ont i magen. Hon vaknade 2 ggr inatt och innan jag hann få på mej kläder så hade hon hunnit göra ifrån sig inomhus, vilket hon verkligen inte brukar.
Hon verkade också lite hängig på morgonen och gjorde toalett på golvet i hallen när jag stod i duschen precis efter att vi varit ute en kvart eller så.
Hon dricker bra med vatten och är pigg och glad nu så jag oroar mej inte så mycket. Vi kan alla bli dåliga i magen och hon kanske fått i sig något konstigt i dungen här utanför. Jag håller såklar ögonen på henne men så snabbt som det går ibland så kan man aldrig vara 100 på att hon inte lyckas svälja ngt..
Nu snusar hon gott i sin bur, vi har varit ute ungefär en halvtimme o härjat runt nu.
Totalt rör vi väl oss på en yta av 5 m2 när jag säger härjar =P

Anita, syster och Staffan var här och åt lunch och Anita och jag gjorde lite ärenden sen medans Kaktus huserade i sovrummet. När jag kom hem låg hon i buren och tittade på mej som att det var världens naturligaste sak att jag kom och gick. Duktiga tös!!

Här kommer lite bilder från idag:


övar på "sitt"


ute på äventyr me örona åt alla håll o kanter


pausar lite


kaktus har hittat världens skönaste bergsskreva som man har grym utsikt från!


ååhh, ett koppel! let's eat it!!


1  2  3  GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄV!!!!!!!!


sandig hund- check!


åå så klia klia klia


spanar på en man i rullator (är det bara jag som tycker att hon växer så det knakar??)



Kommentarer
Postat av: Hanna Pruttsson

Tack för idag. Hade jättetrevligt med er. Så kul att prata gamla minnen haha =). Guuuud vad finer din blogg blev. Duktigt jobbat. Tummen upp!

2009-05-18 @ 19:37:21
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/
Postat av: Eeesabell

Fin ny design du har! Hoppas lillan blir bättre snart! Puss

2009-05-19 @ 00:23:19
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0