13maj

Onsdag idag igen=)
Dagarna rullar på här hemma och vi har kommit in i vad jag tycker känns som ganska bra rutiner. I måndags kväll så var jag på Beyoncé-konserten här i Göteborg och My o Anders ryckte in som hundvakter!! TACK!!
Sån tur att jag har er!

Igår hade Kakts och jag sällskap av goa Speedway. Han e så fin killen! Glad som bara den.
Han är dock lite för stor än för att Kaktus o han ska kunna leka, även om han är glad så blir det lite tufft för lillan, än så länge.
Så jag hade fullt sjå med att rasta i omgångar och mata i omgångar och dessutom inte låta dem ha alltför tråkigt.
Herregud va mina armar kommer värka sen när Kaktus blir äldre. Tre trappor tar på en... Haha!

Idag har vi varit lite slappa jag o Kaktus. Min allergimedicin gör att jag är TOKTRÖTT så när hon somnar så somnar jag med som ett litet barn. Har hängt lite i dungen och även träffat en katt som Kaktus inte tyckte hade i dungen att göra men det brydde sig inte katten om.
Har även fått ett fan i trappuppgången brevid som undrade vad hon var för ras och blev glatt överraskad och det visade sig att hennes pojkvän ville ha en staff =) alltid trevligt.

Igår var Kaktus ensam hemma en "längre" stund för första gången. Jag smet iväg o handlade lite, tog väl sammanlagt 30 minuter och när jag kom hem så låg lillan o snusade i sin bur. Så duktig så...
Imorgon ska jag in till jobbet och kolla på schemat för sommaren och då ska Kaktus få föja me. Hoppas hon tycker det är roligt.
Hon får bara mer och mer personlighet för varje dag, det är fantastiskt!
Nu ligger hon och sover nedanför soffan. Hon drömmer nog för tassarna går som trumpinnar och hon småskäller liksom =)
Hon är så underbar, kan inte beskriva hur bra vi har det, min Kaktus och jag!

söta Speedway


kaktus!


ååhh, här ligger nog nåt jag kan tugga på...


mmm..ett löv...


kan du LÄGGA AV NUUUU???!!!

lejter!
/Kaktus

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shiiiit så hon har växt. Inget klummelur piller på henni inte! Synd det =( Puss puss sis!

2009-05-14 @ 01:18:42
URL: http://hannamarianeelimajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0