21 juni

Hejhej!
Hoppas ni haft en bra midsommar för det hade vi.

Kaktus och jag spenderade midsommar me familjen Forssman/Larsson och det var jättetrevligt!
Milda och Kaktus gick lite runt varandra men Milda verkade faktiskt tycka att Kaktus var ganska okej sålänge hon slapp att ha henne uppe i ansiktet och det var vi väldigt glada för.
Speedway är ju Kaktus bästa kompis och herregud va dom härjade!!
Fick gå in och bryta ibland för Kaktus vägrade lämna stackars Spidde ifred.
Vi åt god sill och årets första nypotatis för min del!! Det är så gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen kollades det på film och jag lyckades somna efter ungefär 10 minuter. Som vanligt. My var glad........inte......

Igår så vaknade Kaktus och jag på My & Marcus soffa vid 8 på morgonen men hon somnade om och det gjorde jag med, låg och slumrade till 10-tiden då vi åt frukost och slappade innan vi tog med hundarna till rastgården! Dom hade så roligt!
Fina bilder blev det med som ni kan se här nedanför =)
Sen skjussade Myhjärtat hem mej så jag och Kaktus kunde gå till Farzana på födelsedagsmiddag. Fantastiskt gott var det och Kaktus var festens kändis, alla visste vem hon var och hon blev behandlad som en liten prinsessa tills matte sa stopp vid halv 10 och hivade in henne i deras sovrum där hon somnade på tre sekunder ungefär! Lilla tröttisen.
Vid 12-tiden så åkte resten av festen (hahaha, det rimmade) in till stan och Kaktus och jag gick hem och la oss.

Idag är det ju söndag och det innebär valpkursen. Kaktus fick massa beröm och två andra valpägare tiog kort på henne för hon var så söt! Matte var stolt som en tupp och kursens höjdpunkt var när kaktus kommit på inkallning, satt sig vid min vänstra sida, tagit ögonkontakt och sedan gått fint i kopplet hela vägen tillbaka genom rummet!
Då fick vi höra att det var lydnads 1an nästa om vi fortsatte såhär så jag växte nog tio cm och Kaktus fick lite extra köttbulle när vi kom tillbaka till vår plats =)
Nu sussar det en trött hund här bredvid mej och jag har precis ätit middag. Fin söndag, fin helg, fin vecka!
Snart är det rasspecialen!!!

Längtar!


trött men glad kaktus


kaktus och hennes BFF (best friend forever)

kaktus är sjukt tjurig när hon får ta en time-out

stackars stackars mej...

lek! lek! lek!

inte så valpig längre...


järngänget!! så fina alla tre...

gräääääääääv!!

spidde & milda vill ha bollen, kaktus fattar som vanligt ingenting, men är glad ändå!

milda & speedway har roligt!

kaktus attackerar stackars spidde som bara vill mysa o käka lite gräs

så söta!!

wiieee!!!

o så lite från valpkursen:

kaktus i bilen

väntar på varsågod från min syster

sötnöten...

duktig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0