18juni

Long time, no see.
Jag har som sagt varit i Visby denna veckan. Det var en helt fantastisk stad måste jag säga. Vi blev flugna ner och inkvarterade innanför ringmuren på ett mysigt hotell och sedan fick vi mat på helt otroliga restauranger. Sena nätter, gott vin, lite sömn, sightseeing, bad, solande, mera god mat, kall kall öl.
Det var min resa...

Kaktus har varit med Farzana hos hennes föräldrar i Frölunda på dagarna och härjat med sin kompis Goliat.
Hon verkar ha haft det väldigt bra hon me. Kunde knappt bärga men när jag var påväg hem, saknade henne så mycket!

Vi har idag tagit igen oss bägge två, sovit mycket för den jäkla hostan jag har vill verkligen inte ge med sig!
Vår läxa till nästa valpkurs-tillfälle är: kontaktövningar, gå fint i koppel och "u-svängen".
Det har vi också tränat på idag. Hon är duktig min lilla tjejja.
Kommer lite bilder på Kaktus dessa dagarna.

kaktus hälsar på goliat


leka e kul!!!


fina tjejen


kaktus försöker få kontakt me kaninen


trött liten hund


farzana, marsvinet nina och kaktus i soffan hemma hos farzana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0