21 juli

Här är bilderna från valpkursen som utlovat =)


kaktus och kollar in de andra deltagarnas prestationer..


vi jobbar på ögonkontakten...


väntar på varsågod...


i mitt huvud snurrar just nu: hoppas hon kommer på inkallning, hoppas hon kommer, hoppas hoppas...


det gjorde hon!!!!


gå fint i koppel


duktig tjej...


kaktus får ett litet glädjefnatt


väntar på våra resultat och diplom...

Tittade på bilderna och insåg att hennes ben har dragit iväg nu. Speciellt bakbenen...
Samt att huvudet är rätt litet i förhållande... "fulåldern" har inträtt..
Vackraste tjejen i världen ändå tycker jag =)

Kaktus ligger just nu brevid mej i soffan och sover. Hon har idag fårr härja av sig ordentligt i min kompis mammas trädgård. Sen gick vi på promenad och plockade liiiiite kantareller...krusbär och röda vinbär fick jag med mej hem också!
Vi åkte vid 11, var hemma vid 4. Ute vid 6 och sen badade jag Kaktus för första gången. Det gick förvånansvärt bra.
Sen har hon sovit resten av kvällen.. Sjukt lugn kväll här med andra ord.

Bilder kommer imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0