17 juli

Jag har köpt bil!!!!!!!!!!!!

Billig skruttibangbang till Kaktus och mej.
Nu jävlar blir det utställningar och utflykter så det heter duga!! =)
Nämen, seriöst.. det känns jättejättebra. En otrolig frihetskänsla.

Värmen är tillbaka här i göteborg... inte riktigt lika tryckande men ändå varmt...
I onsdags så var Kaktus och jag på utflykt till havet för att äta lunch i den underbara havsbrisen istället för den tryckande lägenhetsvärmen. Det var fantastiskt skönt, hade min vän Marie med oss också och satt på en klippa och bara njöt av sommaren tills de svarta åskmolnen vid horisonten kom lite väl nära. Då packade vi in oss i bilen och hann precis starta innan första blixten kom. Jag ÄLSKAR åska... Har gjort sedan jag var liten. Underbart är det och Kaktus verkar inte bry sig nämnvärt.. skönt...

Igår så var vi bara hemma på dagen. Jag gjorde en massa måste-ärenden som att ringa om parkeringsplats och försäkring och städa, boka tvättid och annat sånt tråkigt!
Sen lagade jag lite lunch, tränade me Kaktus och sen var det in till stan som gällde för att delta i music-quizzen som är på Kajskjul varje torsdag. Kaktus hängde med Anders under tiden.

Jag hade en väldigt trevlig kväll, hade inte många rätt på quizzen iofs men berusad blev jag.
Anders skickade ett sms vid 23 när han hade lämnat in Kaktus i lägenheten och sedan så åkte jag hem vid 1 och hittade min lilla tjej sovandes i sängen!!
Är inte jättetuff idag ska jag väl erkänna men ibland måste man få festa till det.

Har varit hos Catharina och tagit kort på hennes fina lilla pojk. Sötaste!!
Kaktus har härjat med Ester så det står härliga till... nu ligger hon däckad här på soffan och jag ska ta och sova en timme jag med för inatt ska jag jobba på nef. 19-06. Syster ska ta hand om skruttan!!


de röda tjejerna


fina onzi och adde


catharina gjorde grymt goda sallader och jag grillade, vi är nöjda med resultatet


Lite bilder från idag:


addis sladdis


åååhhh!! onzi!!


kaktus!!!!!


fina fina blommor...


söta fina lilla Thorkel!!!!!


kaktus och Adde...


helldog Kaktus


mera fina blommor


o ännu mera


kaktus lär sig hur man dricker rinnande vatten


adde ledsnade på tjejernas bus så han tog en tupplur


trött men väldigt nöjd tjej...

Kommentarer
Postat av: Bubblan VS Apan

Hon KAN redan det där! Finaste tösen av dom alla!

2009-07-17 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0