14 juli

Tjosan!

Nu är det nästan en vecka sedan sist och det är pretty much the same här.
Kaktus och jag sågs faktiskt inte jättemycket i helgen eftersom jag jobbade. Lördags var det gay-fest på Kajskjul och det var fantastiskt roligt!
Kaktus var hos min syster som, måste jag erkänna har överträffat alla mina redan höga förväntningar på att vara hundvakt åt lillskruttan!
Känner mej väldigt trygg med att lämna min älskling där och jag är otroligt tacksam att hon blir så väl omhändertagen.

Söndagen innbar ju gång 5 på valpkursen och eftersom vi missade förra så var det en del som vi inte riktigt hängde med på. Först och främst är det förbudsövningar som gäller för fulla muggar här hemma nu.
Befästa "nej" är ju så otroligt viktigt att göra. Bra att få lite tips på hur jag ska göra det.
Efter kursen så åkte jag och Kaktus tillsammans med Catharina och handlade blommor och jag kan verkligen säga att dom kom till sin rätt på balkongen. Bild kommer =)

Kvällen var rätt lugn, åt indisk hämtmat med Paula, min granne och sedan fick Kaktus vara ensam hemma lite när jag och Paula rockade loss i hennes lägenhet två trappor ner med Guitar Hero! Fett roligt!!

Igår var det träning- och städdag här på Allhelgonagatan, lägenheten sken när jag var klar och Kaktus och jag hade en riktig mysdag.
Var och handlade lite på eftermiddagen och passade samtidigt på att väga Kaktus.
Hon vägde igår 18,5 v gammal 8.8 kg!!!!
Så stor, fast ändå så liten =)

Idag ska vi åka till Catharina och grilla. Pappa är ju på semester vilket såklart innebär att han är ute me båten så jag har tillgång till bil nu i 3 veckor! Otroligt lyxigt =)

Slänger in lite bilder från de senaste dagarna. Har varit dålig me kameran då vi "bara" hängt hemma i dungen och i lägenheten...


jobbar på ögonkontakten


tittut!!!


här lutar jag mej.. d blir bra...


hitta hunden?!?!


har jag något mellan tänderna???


kaktus myser i soffan me sin favvofilt..


tittar lite under lugg... så söt så man går sönder...


två av mina stoltheter, kaktus och balkongen =P

Uppdatering kommer imorn med bilder, nu ska jag packa in mej och Kaktus i bilen o köra bort till Catharina. Jag är huuuuuungrig!! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi det var kul att höra. Ja jag gör så gott jag kan va fall =) Hon är altid välkommen hos oss. familjen Jonssons lilla pärla. Och på fredag är vi igång igen. Bästa tillfället nu när staff åker bort, slipper sova ensam Tack!

2009-07-14 @ 23:34:57
Postat av: Catharina

Jag vill se Arne och Kaktus ihop, Fegis!!!!!!!

2009-07-16 @ 01:58:46
URL: http://www.parax.dinstudio.se
Postat av: Nya tjejen

Ooooo me love balkongen (och kaktus) longtime!!!!

2009-07-16 @ 13:02:44
Postat av: Bella

Hon är så fin! Mysigt du har det på balkongen nu :)

2009-07-17 @ 11:11:54
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0