25 dec

Snön ligger fortfarande kvar...väldigt vackert!
Julen har varit lugn för mej och Kaktus. Vi delar inte ut julklappar i vår familj utan använder julafton till att umgås och äta massa mat och slipper på så sätt en himla massa stress.. Sjukt skönt faktiskt!
Julafton var Kaktus verkligen ute och rörde på sig. Först var vi hos mamma där hon och mammas innekatt Bosse hade en liten kraftmätning men eftersom vi inte ville ha några olyckor så fick Bosse vara i sovrummet medans vi åt jullunch.
Eftermiddagen och kvällen spenderades hos pappa med middag, glögg, ris ala malta, Kalle anka och allmänt mys bara. Jag var totalt slut så jag somnade faktiskt i soffan vid 7-tiden. Sen vid 9 ansåg jag och Kaktus att det fick vara bra och vi åkte hem och la oss..
Igår låg vi bara och slappade inomhus för det regnade, haglade och snöade om vartannat. Obehagligt väder kort sagt.
På kvällen fick Kaktus var ensam hemma för pappa hade köpt biljetter till hela familjen till Göta Kanal 3. Kan inte rekommendera att gå och se den på bio. Åkte hem efter bion och hämtade Kaktus och så gick vi på sen middag hos Farzana. Det bjöds på tacos vilket var fantastiskt för hade jag fått äta en enda skinkskiva till denna julen så hade jag mått illa!!!

Ikväll ska jag jobba på Nef. Ska bli roligt, det var länge sedan och Kaktus ska såklart vara med Farzana.
Solen skiner litegrann emellanåt här nu. Ser ut att bli en fin dag =)

Jag tog med mej kameran ut i dungen nu på vår förmiddagsrunda... Håll tillgodo..







God Fortsättning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0