2 dec

Tjoho! Nu är det strålande solsken och vindstilla i Göteborg. Efter typ tre veckors konstant gråmulet och duggregn. Känns som en helt annan stad och helt plötsligt är man så sjukt mycket piggare! Härligt!!

I förrgår samlade vi ihop hela flocken med hundar och människor och tog en långpromenad. Jag hade kameran med mej!


paraxgänget!!


fina fina millan


kaktus fick springa lös lite o nosa


spanar


typ den enda skarpa bilden av spiddeli pidd som såklart också var me!


jag vill ha fåglarna... jag VIIIILLL!!!!!!!!!!


Åh, My har en pipis!!!


ge mej, ge mej, ge mej!


GEEEEEEEEEE MEEEEEEEEEEEEJ!!!!!


jäkla retsticka...


jag är lite sur nu....


blivande handlern aka. Thorkel mös i vagnen

Sista bilden för idag:
Bonusbild på Milda, så himla fin...världens sötaste gammkärring ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Världes sötast och sklynkligaste rumplisen <3<3<3

2009-12-03 @ 03:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0