6 aug

Gud, tiden går så himla fort!!! Imorn fyller Kaktus och såklart resten av hennes syskon i Abba-kullen 5 månader!! Det innebär att hon varit hos mej i tre månader.. Min fina tjej.

Fukteksemen läker fint och hon är pigg och kry som en liten staff =)
Förra veckan tog vi det ganska piano hela veckan faktiskt, Farzana kom ju hem och ganska mycket tid spenderades hos henne. Kaktus var som vanligt i centrum och alla vill leka och klappa henne!!

I fredags när jag kom ut till min bil för att åka och hämta Catharina så hade någon JÄVEL (ursäkta språket) knackat rutan på förarsidan!!! Fan va jag var arg och faktiskt ledsen också. Men jag har ju som sagt VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER så efter ca. 5 timmar satt där en ny, hel ruta igen!
Tack Catharina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dej. Handfallen hade jag varit iaf, det är säkert...

Resten av helgen förflöt i hyfsat lugnt tempo. Jobb och Kaktus spenderade kvällarna hos Farzana så hon hade det toppen.
En grej jag måååste berätta bara!
Vi hade ju U2 i Göteborg i helgen för två konserter. På fredagen när jag står i baren på jobbet så kommer helt plötsligt vakterna in och informerar om att Bono- the one and only kommer dit. En liten del av nattklubben spärras av och mycket riktigt så dyker han upp!!!!! Hysteri utbryter men vakter lyckas få ordning på det hela och han stannade hela kvällen och roade sig!! Måste också berätta som grädden på moset att han grattade mej på födelsedagen (jag fyllde år i lördags och efter klockan 12 fredags natt så var det ju min födelsedag)!!! Jag har fått grattis på födelsedagen av Bono! Grymt!!!

Jaa, sen i söndags så var det en massa folk här och jag hade lagat lite mat och vi firade min födelsedag. Mycket trevligt och jag fick en grill av Farzana och Josefin och en underbar pläd och presentkort på Ikea av Paula, grannen =))
Vi höll igång till 7 på morgonen ungefär så nu väntar jag bara på vräkningsunderrättelsen i brevinkastet =P
Nä, skämt åsido, det var inte så farligt...

I måndags var det också folk här och Kaktus var väldigt trött på måndag kväll när hela helgen var över...
Josefin ska bo här en månad nu så hon har installerat sig i vardagsrummet. Ganska trevligt att ha sällskap förutom Kaktus och skönt att Josefin jobbar dag så vi slipper gå på varann hela dagarna.
Kaktus har ju sällskap när jag jobbar på nätterna nu också. Very good indeed!!

Igår gjorde vi en utflykt till Farzanas föräldrars sommarstuga ute vid havet och Kaktus fick leka med Zorro igen! Det var härligt att se henne bada som hon aldrig gjort annat!
Efteråt sköljde jag av henne i sötvatten och torkade noga, speciellt dör hon hade eksem och så smörjde jag med salvan och jag tror faktiskt att saltvattnet gjorde gott för idag är det INGA sårskorpor kvar alls! Jippie!!!!
Tratt har hon dock ändå.. Vill ju verkligen inte att hon kliar upp det nu...

Idag ska Kaktus få följa med in till Kajskjul ikväll på musicquiz och sedan får hon nog åka hem med Josefin medans jag stannar i stan och tar ett par öl.
Jag ska också åka och köpa en ny mobil idag. Fick presentkort på mediamarkt av pappa och några arbetskamrater...
Jag ska även hämta en neongul Bia-bädd som jag beställt till Kaktus!!!! Äntligen, har letat överallt innan Catharina informerade mej att dom går att beställa via ungefär vilken djuraffär som helst... Nu är den här iaf och jag är glad!

Lägger in lite bilder från igår:


Zorro och Kaktus hälsar lite


promenerade ner till havet... kaktus tyckte det var sköööönt att svalka sig


wiiieee!!! rejs!!!








Jaha.. Nu slutade datorn att ladda upp bilder så jag uppdaterar med dom sista ikväll eller imorn!

Förresten... Nu har canarna börjat komma!! Håll tummarna för att det ska bli bra nu...

Ha det fint!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka fina bilder :)



Jasså, du var ute med Paula igår :) Då antar jag att du e lite trött idag hehe! Nu är jag hemma igen, ska vara det tills på måndag iaf. Slår dig en pling.



Puss

2009-08-07 @ 16:57:42
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0